Inga poäng österut
BoIS studsade tillbaka efter två förluster och vann idag i galen värme på Påskbergsvallen mot Östers IF med 2-1. Bortalaget fick således åka hem österut utan poäng.
Första halvleken slutade mållös. Borgelin gav BoIS ledningen efter 56 min. Öster replikerade 10 min senare. Efter 89 spelade minuter satte Erion Sadiku spiken i kistan med en volleyprojektil efter hörna.
Nu väntar sommaruppehåll. Omstart borta mot IK Oddevold lördag 18 juli.
Trevlig BoIS-sommar!
